Beslutsångest

          Publicerad 2009-08-09, 17:44:08 / ♥ Dagbok
Jag vet inte hur jag ska göra, om jag ska skaffa telia abonnemang eller om jag ska skaffa halebop. De båda kan ju erbjuda internet och halebop vänner el telia max 25.

Sammanlagda kostnaden för halebop: 118 kr/månaden (Abonnemang: 59 kr/mån + Internet 59 kr/mån)
Sammanlagda kostnaden för telia: 118 kr/månaden  (Abonnemang: 49 kr/mån + internet 69 kr/mån)

Så samma pris, då gäller det ju bara att välja operatör. Vilken skulle ni välja? De flesta av mina vänner har ju halebop så det känns som att man kanske ska fortsätta ha det. Åh, jisses vad jobbigt. För än hur det är så ska jag inte köpa mobilen via någon av dessa sidor, det gör jag för sig. Vill inte ha någon skitkampanj.

åh, hjälp mig någon ! :S



Bild från google

Kommentarer
2 KOMMENTARER   


Emma säger:
    2009-08-09 | 21:25:07

Telia max ! :D

Anna Johansson säger:
    2009-08-10 | 09:59:55

Ps. Jag har köpt en sån telefon ;) Puss!


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0