Biofilmer

          Publicerad 2009-08-05, 13:09:54 / ♥ Cecililia Recenserar!
Tänkte recensera några biofilmer då vi har sett ganska många under semestern.

Public Enemies - Sedd i Skellefteå


 


Bra film, lite lång men. Med Johnny Depp, Christian Bale, Marion Cotillard, Jason Clarke och Rory Cochran. Härlig musik, bra handling, verklighetsbaserad.



Transformers 2 - Sedd i Borlänge





Svinbra, händer något hela tiden under de 2,5 timmarna. Sen är det jättemycket humor i den :D



Harry Potter och halvblodsprinsen - Sedd i Borlänge




Också svinbra! Ett måste att ses :)



Year One - Sedd i Sundsvall




Helt ärligt, den sög. Somnade tom. Det har jag aldrig gjort när jag har sett bio :P



Ica Age 3 - Sedd i Borlänge  (Min dutt kommer gilla trailern ;))




Bra film, dock inte så mycket att säga om den. Den är som de andra två filmerna men helt klart sevärd!

Kommentarer
3 KOMMENTARER   


simone säger:
    2009-08-05 | 14:30:56

Oh jag vill se transformers, älskar den första filmen så ^^

simone säger:
    2009-08-05 | 14:53:59

jaså? Då MÅSTE jag se den:D

simone säger:
    2009-08-05 | 16:06:36

sv:Tackar!:)


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0