En ny och rolig sida :)

          Publicerad 2009-08-10, 14:38:00 / ♥ Önskar mig!
Har hittat en ny och rolig hemsida med många gulliga och praktiska saker.



Ett bokmärke som är lite roligare



En klocka där du kan placera in bilder på nära och kära, riktigt sött tycker jag, skulle lätt kunna ha denna klocka i min lägenhet i framtiden, det ger lite färg på väggen samt blir det lätt att inreda med olika färger om man går efter klockan :)



Denna skulle verkligen passa mig, köper jag en ny telefon måste jag ha något iaf som minskar skadorna på den. Denna var söt också så det var ju ännu bättre ;) Skulle lätt kunna köpa denna

prylarna hittar du här!



Fick just veta att grannen på jobbet har en sådan telefon där det är en tangetssats, den var grymt lättsam att skriva på :D åh, vill ha nokian.

Kommentarer
2 KOMMENTARER   


YAIYA säger:
    2009-08-10 | 14:48:09

söta saker

ericaperzzon säger:
    2009-08-11 | 14:56:35

Gillade klockan:)



/E


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0