En sådan tråklista

          Publicerad 2009-08-17, 18:57:11 / ♥ Utmanad/Frågor!
Som jag hittade. Kan lika gärna göra den nu

Nämn något som gjorde dig glad igår:  Sammy
Vad gjorde du kl 08 i morse:  Sov
Vad gjorde du för 15 min sedan: Satt i telefon
Det senaste någon sa till dig: "Ska du också in på adsl?" min chef sa det
Vad har du druckit idag:  Vatten
Vad var det senaste du åt: En god fralla som chefen köpt hit till oss idag
Vad var det senaste du köpte: Em ny mobil
Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun
Vad är det för väder hos dig nu: Molnigt!



Godaste glassmaken: Choklad
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Osäker
Drömmer du mardrömmar: Ja, ibland så
Trivs du med ditt jobb: Nja, passar inte som telefonförsäljare
Favoritklädsel: Leggings, tunika/längre t-shirt, sjal och myströja
Favoritlåt just nu: Keri Hilson - Knock you down - lägger ut en video på låten sedan, den är grymt!
Vad ser du om du tittar till höger: mina arbetskamrater
Vad gör dig glad just nu: Sammy, vänner och familj och ellie :D

      

Vad ska du göra härnäst: Ska snart äta middag med cheferna och kollegerna på jobbet
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Hungrig :/ fick ingen middag idag så
Favoritgodis: Chirre och dirre ;)
Kläder just nu: leggings och längre linne, t-shirt, grå lång huvtröja från gina och en sjal :P
Sommarplaner: Det är typ höst nu
Hur många kuddar sover du med: 5 st
Spelar du något instrument: Inte det
Morgon eller nattmänniska: Är mer av en nattmänniska
Vad är viktigast för dig: Alla i min omgivning
Är du kittlig: Mycket
Snarkar du: Nej, inte vad någon har sagt iaf
Stjärntecken: Lejon
Äckligaste insekten:  Ingen insekt är väl mysig? :P

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Dutten säger:
    2009-08-17 | 20:43:03

Vadå ingen insekt är mysig?! Tänk på Eyesak! ;D Gosh, jag saknar han!


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0