Ett beslut är taget!

          Publicerad 2009-08-27, 18:00:58 / ♥ Dagbok
Motivationen är lika med noll, precis som den har varit de senaste månader. Men just idag så gör det inte så mycket, jag bryr mig inte för det är sista gången som jag kommer att känna just denna känslan. Varför kommer jag att berätta om på måndag. In i minsta detalj. Jag kommer att få må bra igen, för trott det eller ej, jag har verkligen inte mått bra. De som känner mig och ser rakt igenom mig vet.

4 timmar kvar, för alltid! Och det har aldrig varit bättre. Trots att många skulle säga att jag går mot sämre tider, så vet jag att jag inte kan slå hårdare mot botten än jag har gjort just nu!

Inom några dagar kommer jag att kunna ha samma leende på läpparna hela tiden. Jag kommer nöja mig med det lilla, för det lilla kommer vara så mycket för mig under den närmre framtiden. Pengar är inte allt, välmående, gemenskap och lycka, det mina vänner är något som betyder något!

Lär er att aldrig acceptera något bara för att det är så det borde vara. Ni får aldrig någonsin glömma hur ni själva mår, det är det som är viktigast!


























Det där bland annat är lycka, lycka för mig! 




 

Kommentarer
3 KOMMENTARER   


A säger:
    2009-08-27 | 18:26:06

Kom och hälsa på så fort du bara kan! :D puss

Vicky säger:
    2009-08-27 | 18:42:01

Hjärtedig! Som sagt är ingenting i hela världen viktigare än att du mår bra med vad du än gör. PEPP PEPP! det är bara två timmar kvar snart. <3

Emelie säger:
    2009-08-27 | 19:51:47

Du är bäst syster!<3 Men nog är jag allt lite besviken att inte jag är med :( snyft..


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0