FISHY!

          Publicerad 2009-08-05, 18:09:48 / ♥ Spel

Vet inte om ni minns att jag skrev om ett spel från hamsterpaj tidigare, här är inlägget iaf!

Jag satt nyss och spelade det och kom till den fasen där jag är störst, för själva spelet går ut på att man ska äta mindre fiskar för att bli större. Till slut hade jag nästan 100 000 poäng, tyckte det var så spännande i väntan på att se vad som skulle hända när man "vann" och så kom det ögonblicket, svaret på min fråga var:




Haha, värt! men ja, det är ju lite skillnad iaf, man blir större, det har jag ju märkt nu. För det känns som att det tar evigheter innan man blir stor.



den inringare fisken är den storlek du är från början, när du har fått ca 7000 poäng kan du typ äta fiskar som är i storlek med den som är längst ner i vänstra hörnet. Det tar tid alltså.



Här är storleken på min fisk när jag hade ca 30 000 poäng. Alltså från den lilla fisken där uppe till denna. Jag gick bara upp och ner i rutan och åt tills jag hade 100 000 och då tog spelet slut. Jisses, är det för detta som jag har kämpat för i flera år? :P

Ja, men det är ett roligt spel iaf, testa det själv vettja! :)

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0