Frågor

          Publicerad 2009-08-24, 14:56:59 / ♥ Utmanad/Frågor!
1. Tre ord varför du sist spydde? - Jag var bakis :P
2. Vad gjorde du 08:00 imorse? - Sov fortfarande
3. Vad gjorde du för 30min sen? - Jobbade, precis som nu
4. Vad hände dig 1995? - Hade säkert bland den bästa tiden i mitt liv
5. Vem fick dig att skratta senast? - Sammy



6. Vilken färg är din borste? - Gul
7. Vad köpte du sist? - Godis :P
8. Vilken färg har du på din tröja? - Grå och rosa
9. Var förvarar du dina pengar? - Lite överallt
10. Hur var vädret igår? - Regn och lite sol
11. Vad ser du framemot? - Min framtid
12. Snarkar du? - nej
13. Vad är 15? - Ett nummer
14. Vilken skostorlek har du? - 35
15. Vill du klippa dig? - Jo, fräscha upp det men också fina upp det lite med färg :) Den 10 September sker det :)
16. Är du över 25? - nej
17. Pratar du mycket? - Många anser nog det ja :P
18. Kollar du på O.C? - nej, inte nu längre men gjorde det förr
19. Har ditt namn ett "x" i det? - Inte det
20. Känner du ngn som heter Steve? - Nej.
21. Hittar du på egna ord? - Nja, egna ord men brukar säga att jag har en elefant i ögat.
22. Är du en typiskt svartsjuk person? - Ja, tyvärr :/ men börjar bli bättre :)
23. Vad har du för mobil? - En nokia n97:a
24. Vem ringde dig senast? - Min syster
25. Biter du på naglarna? - Har gjort men har slutat med det
26. Har du lockigt hår? - Lite
27. Vilken konsert ska du på härnäst? - Ingen planerad
28. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? - Det är många :/
29. Hur många gånger har du svurit idag? - Ingen aning, tänker inte på det
30. Vilket ord säger du ofta? - fan och jävlar
31. Ska du till skolan/jobbet imorgon? - Sitter redan på jobbet
32. Vem sa du ''jag älskar dig'' till sist? - Till Sammy
33. Vad borde du göra nu? - Sälja som fan
34. Har du något smeknamn? - Cilla, Cissi m.fl
35. Sover du för mycket? - Andra skulle nog tycka det, men inte jag :P
36. Vilken är den bästa filmen du sett under loppet av 2 veckor? - Edward Scissorhands
37. När var du sist ute? - För ca 4,5 timme sedan
38. Har du gråtit idag? - nej
39. Är du en glad person? - Ja, det hoppas jag
40. Har du roligt nu? - nej
41. Vad äter du helst? - Sammys kycklinggratäng
42. Vem var du med sist? - Sammy
43. Pratar du i sömnen? - det händer
44. Vem kramade du sist? - Sammy
45. Nämn den bästa personen - Sammy, vänner och familj/släkt



46. Tycker du om någon just nu? - Ja, många
47. Vill du flytta? - JA!
48. Hur ofta borstar du tänderna? - Ofta
49. Är du egoist? - Det händer
50. Gillar du att bada? - Ja, det är skönt :)
51. Skrattar du åt allt? - Nja :P
52. Vem får dig alltid att skratta? - Mina nära och kära
53. Gråter du när du tittar på filmer? - Ibland
54. När grät du senast? - I lördags
55. När pussade du någon senast och vem? - Sammy imorse

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Anni säger:
    2009-08-24 | 15:44:27

Ha en bra dag!


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0