Framtiden

          Publicerad 2009-08-24, 13:45:04 / ♥ Dagbok
Man får se vad framtiden har att erbjuda. Just nu vet jag varken ut eller inte. Vad jag vill ska hända eller vad som kommer att hända. Det enda jag vet är att hur mitt liv ser ut nu, är inget liv jag vill ha. Jag vet, till hundra procent att det skulle se så mycket bättre ut om det beslut som jag tänker ta denna vecka blir gjort. Jag skulle orka mer, skulle börja ta tag i träningen, ha tid att träffa de som betyder något för mig och inte ha samma avsky i ögonen då jag ser mig själv i spegeln.

Det är inte många som förstår, det är rent ut sagt förjävligt hur livet ser ut just nu. På ett vis är det bra, på endast ett vis är det bra och jag vet inte om det är det som ska räknas. Eller om det finns så många andra viktiga faktorer som borde spela in, för jag är ju inte mer än en människa, är ingen robot.

Försöker verkligen få någon sorts feedback från min nära och kära i min omgivning, men det är inte många som anser att det har något med dem att göra. Det är ett stort beslut och jag behöver hjälp med att ta det, men då jag inte får det så står jag bara och trampar på ett och samma ställe.

Shit, jag vet inte vad jag ska göra. Jag vet bara hur jag känner, och det känns skit. Men vafan ska man göra nu? Vafan har jag rätt att göra? Jag blir så ledsen och besviken på mig själv!



Kommentarer
5 KOMMENTARER   


Viktoria säger:
    2009-08-24 | 14:04:13

Du vet vart jag finns gumman. puss, jag tänker på dig!

Viktoria säger:
    2009-08-24 | 14:04:40

Du vet vart jag finns gumman. puss, jag tänker på dig!

Dutten säger:
    2009-08-24 | 14:40:54

Vännen jag saknar dig, ring om det är något! Måste få höra din röst snart <3

Anonym säger:
    2009-08-24 | 15:29:16

Söt bild :)

A säger:
    2009-08-24 | 16:39:00

Ring när du vill, jag lyssnar och ger dig gärna feedback! Sen hoppas jag att du kommer och hälsar någon gång snart! PUSS PÅ DIG!


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0