Godmorgon!

          Publicerad 2009-08-05, 09:57:37 / ♥ Dagbok
Då sitter jag här igen, är här tidigare än alla andra, börjar 30 min tidigare för då har jag jobbat in de fyra timmarna som jag egentligen ska jobba på fredag. Måste säga att det tar emot så mycket att kliva upp på morgonen men då tänker jag snabbt på att jag får sova ut på fredagen, ha hela den dagen till godo samt att jag är utvilad till lördagen och söndagen, plus att jag bara har en dag kvar att göra på jobbet efter denna :D känns så otroligt lyxigt med långhelg.  

Börjar om fyra minuter, drar verkligen ut på tiden ;P vill inte börja tidigare.

Nej, skriver väl mer senare, för mycket mer än så här hade jag inte att säga just nu :)



Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0