Godmorgon!

          Publicerad 2009-08-28, 13:28:11 / ♥ Dagbok
Säger jag från Svanabyn och inte från jobbet. Sov till 20 i 12, riktigt SCHÖNT! Klev direkt in i duschen, tog riktigt lång tid på mig, lät mitt balsam verka så håret känns mjukare än någonsin, smörjde in hela kroppen så är len som en babyrumpa. Lyxade alltså på som jag oftast inte hinner numera. Men snart så :)

Sammy står i duschen, på schemat idag är följande:

BRL Electronics AB - billjud till Sammys bil ska köpas idag
Stadium - Ska köpa nya träningskläder. ( Vicky, kanske vi ska satsa på att fara och simma, styrketräna och promenera nu då vi kommer att ha lite tid över? :) )
Bio - myyys!

Sedan hämfärd. En riktigt bra dag det vill säga :)

Bloggar med mobilen idag, så lämnar er inte helt i sticket ;) PUSS!



Märks det att jag är på bättre humör redan? ;)


Kommentarer
2 KOMMENTARER   


A säger:
    2009-08-28 | 13:57:44

Det märks och jag är så glad för din skull! :)

Vicky säger:
    2009-08-28 | 16:04:51

Bra, köp träningskläder så har jag någon att träna med!:D


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0