Godmorgon!

          Publicerad 2009-08-10, 10:27:02 / ♥ Dagbok

Hela helgen sov jag till minst tolv, det var så skönt. Så det var lite jobbigt att kliva upp imorse vid 20 över 9, men man måste ju. Sitter åter på jobbet, tråkigt, riktigt tråkigt.

Är riktigt depp numera, känns inte som att jag tillhör någon längre. Jag flänger hit och dit och har ingenstans att ta vägen, ingen fast plats att vara på. Sover numera själv, i en husvagn. Tragiskt, tråkigt och jobbigt.

Åh, vill ha något nytt. Vill ha en ny miljö där man måste anstränga sig för att hitta överallt, istället för att kunna vägen till jobbet som sin egen ficka, kunna hela samhället där jag bor utan och innan. Vill ha något nytt, vill påbörja en ny tid, en ny framtid! Vill ha så mycket mer än vad Dorotea kan erbjuda. Suck! well, well!


Kommentarer
1 KOMMENTARER   


A säger:
    2009-08-10 | 11:52:25

Du får komma och hälsa på mig i sundsvall till hösten :D


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0