Godmorgon!

          Publicerad 2009-08-13, 10:40:48 / ♥ Dagbok
Idag är det sista dagen för denna vecka och imorgon åker jag, syster och mor till Östersund och bara ta det lugnt och vara. Det är mycket omkring oss hemma så det är nog skönt att få komma iväg ett tag och få rå om oss själv med ansiktsmasker och annat smått och gott på hotell. Hotellfrukost är nog bland det bästa som finns dessutom! :)

Annars har jag sovit riktigt dåligt inatt, är så otroligt trött idag. På lunchen ska jag åka på Ica och köpa garn, grannen satt och virkade mormorsrutor igår och det är så skönt och avslappnande så ska nog minsann göra mig en filt av dem :) då har man något annat att göra på jobbet än att sitta och läsa bloggar 10 gånger om varje dag.

Japp, vi har blivit lite tantiga men vad gör det! (om hundra år när allting kommer kring... hihi jag gör som tim som hela tiden brister ut i sång :P)

Nej, jobba, jobba!

Pusshej!

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


LINDEROTH säger:
    2009-08-13 | 10:48:00

Mitt nuvarandra abonnemang går ut då:P


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0