Godmorgon!

          Publicerad 2009-08-19, 10:58:50 / ♥ Dagbok
Då sitter man på jobbet, allt är upp och ner. Har inte längre mina gamla grannar, har fått nya :O Konstigt. Sitter dock vid samma bord, men på helt fel håll. jisses, man är borta en dag och helt plöstligt så är inget som det ska :S

Igår var mysigt, på kvällen umgicks jag med Vicky och Anna, vi lagade mat, åt kräftor (för första gången) och sedan satt vi och pratade om allt möjligt. Blev riktigt trött i slutet och är trött idag men det var det verkligen värt :) Älskar er så grymt!









Tycker då inte ens att kräftmat ser fräscht ut :P haha! Men jag åt faktiskt lite :D efter att vicky visat mig hur man gör.



Kräftan Rune :P



Vicky och hennes blåsapa :)



Ska återgå till jobbet. Jippie!

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Viktoria säger:
    2009-08-19 | 14:49:43

"De andas alltså genom att dra in vatten genom anus och sedan pressa ut det." kunskap från wikipedia. jävla svennebanan! Sjögurkor är bra läskiga..



Tack för en fin kväll hjärtat! PUSS


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0