Godmorgon!

          Publicerad 2009-08-03, 10:19:45 / ♥ Dagbok
Den vanliga frasen då jag jobbar. Japp, den hårda och tråkiga verkligheten är här. Den har kommit ikapp mig. Den mest underbara och perfekta semestern är slut och nu är det jobb igen. Riktigt tråkigt. Men jag ska göra det bästa av allt.

Semestern har bestått av mycket tråkiga saker också, saker som jag inte har kunnat göra något åt så jag är riktigt glad att jag har gjort så pass mycket utanför Dorotea för att få tänka på annat innan allt jobbigt inte går att undvikas. Ja, jag är lite feg på så vis.

Jag har mjukiskläder på mig och min tshirt där det står "I love my boyfriend" för att hedra semestern och den tid som varit. Sammy är helt underbar och hjälper mig på alla möjliga vis. Han har fått en jobbig tid att vara "levbar" och det är jag så otroligt glad för! Saknar honom redan även fast jag åkte från honom imorse. Har tom hans bil :) skönt!

Jag älskar dig gubben!



Sedan saknar jag alla vänner, det är så mycket som jag har att berätta för dem, både bra och dåliga saker. Sedan nu när alla flyttar hit och dit och drar hit och dit måste jag hinna se er. ! Sen vet jag inte heller vart jag tar vägen snart ;) hihi! Har kommit på en idé, men det är hemligt än så länge :)

Ska berätta lite om semestern senare. Har skrivit mycket redan nu, börjar om 10 min så hinner  inte så mycker mer. Men nog märker jag att jag har saknat bloggen ;)

Hörs senare :) PUSS!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0