Länge sedan!

          Publicerad 2009-08-01, 17:22:13 / ♥ Dagbok
Har inte så mycket tid över, är det inte det ena så är det något annat.

Måste bara få berätta om min överraskning som jag fick av Sammy. Han kidnappade mig, eftersom jag har fyllt 20. Han sa inte vars, eller när. Men i Torsdags klockan tre så åkte vi iväg. Långt kändes det som då jag inte fick veta vars. Vi kom fram till Skellefteå, vi skulle leta efter något som hette Malmia. Har aldrig varit i Skellefteå men letade efter skyltar med malmia på. Vi kom fram till ett hotell :) vi fick rum 511, vi åkte upp med hissen, högsta våningen. Öppnade dörren och på bordet står det tre rosor, en fruktkorg som innehöll alla möjliga frukter, choklad samt vin. Ett kort var bland rosorna, "Grattis på 20 årsdagen". Börja nästa lipa. Det var så fint. Det var ett nyrenoverat rum med gigantisk inglasad balkong så man såg hela Skellefteå.

Vi bytte om för att gå på nästa överraskning, tre rätters middag. Vi åt och drack, myste som bara vi kan. Gick till en pub senare och tog en öl innan vi gick tillbaka till hotellet. Tror vi somnade vid tre eller något :P Det var verkligen en helt perfekt kväll, jag har aldrig varit lyckligare!

Vi har ju även lovat syster och hennes pojkvän att åka på en minisemester med dem, så det måste bli av ikväll. Annars hinner vi inte så runt sex så är vi på väg mot Sundsvall, blir hotell igen, en natt och roligheter imorgon innan vi åker hem igen.

Sen är jag tillbaka i verkligenheten, till jobb och allt vad det innebär. Men jag kunde inte ha varit lyckligare, detta har varit den bästa tiden i mitt liv! Världens bästa semester!

Kommentarer
3 KOMMENTARER   


Therese säger:
    2009-08-02 | 11:23:33

va mysigt =) Bra me massa kul innan jobb...! Grattis i efterskott ! =)

A säger:
    2009-08-02 | 11:54:12

Åh vad mysigt det lät! :)

Vicky säger:
    2009-08-03 | 09:40:27

åh, vilken fin överraskning!

det känns som att vi inte har pratat på hur länge som helst. jag saknar dig! puss


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0