Nokia N97

          Publicerad 2009-08-26, 16:37:41 / ♥ Cecililia Recenserar!
Tänkte recensera min mobil litegrann. Det var någon som hade önskemål om det då det var på tal om köp.

Jag har då en Nokia N97



Länk till Nokias hemsida om telefonen!

Jag har (som de flesta i min omgivning redan vet) bytt telefon ganska ofta. Jag har bara under detta år haft 4 st olika. Tycker det är så roligt att få sitta och hitta runt i den och testa alla funktioner.

Nu efter att jag har haft denna ett tag så känns det verkligens om att jag har hittat rätt. Jag har haft den i snart två veckor och har fortfarande inte lärt mig allt som finns på den eller blivit less (som jag så korkat blir väldigt lätt).

Den har allt som jag behöver för att vara nöjd, ett internet som går snabbt, ser på film då jag har tråkigt via internet och det är en riktigt bra surf i telefonen.

Kameran är riktigt bra också, i och med att jag inte är någon fotoexpert eller så, så räcker det absolut för mig. Tangentbordet fungerar alldeles utmärkt och det problemet (som så många anser att det är) med att å, ä och ö inte finns är inget som för spelar någon roll. Det går väldigt smidigt och bra att använda sig av funktionsknappen då det är så man aktiverar å, ä och ö.

Hela telefonen är lättsam och då många sa att den var seg och trög så trodde jag att den skulle vara riktigt kass. Jag håller dock inte med om att den är seg osv.

En riktig Cilla-telefon där allt jag önskar finns med och som verkligen har en framtid tillsammans med mig ;)

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Anonym säger:
    2009-08-26 | 21:13:19

Jag blir så jävla förbannad.visst,detta handlar kanske inte just om ditt inlägg...

Men att Kissie sitter och skriver en MASSA kränkande saker till allt och alla

på sin patetiska blogg är någonting som flera inte borde respektera.Det dära

beteende är så himla onödigt.Jag läste en blogg för några dagar sedan

som är så jäkla bra!! Den handlar om verkligen vettiga saker.. ( Det är en läsare

som skickar detta ) Hon som skriver den har full upp med bloggen..

Hon gör egna intervjuer med läsare,går själv på intervjuer (pga bloggen ) och har fått mycket uppmärksamhet den senaste tiden tack vare sin blogg ..Denna blogg handlar om Självkänsla och självförtroende . Jag Ville bara tipsa om den,eftersom vi behöver en sån hära blogg.Hon kommer gå om kissie,det är de flera som tror. Hoppas bara de,för de kissie gör är inte okej



bloggen heter ialf http://jjuno.blogg.se


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0