Ny dag, nya tag!

          Publicerad 2009-08-27, 10:28:49 / ♥ Dagbok
Idag är det torsdag, sista dagen för mig på jobbet denna vecka. Jag är så depp så jag är glad att jag och Sammy ska åka till Umeå imorgon för snabbis och se bio. Alla vet väl vid det här laget att jag älskar bio, det är så mysigt och skönt att få drömma sig bort för en timme eller två med popcorn och mörker.

Nu ska datorn tydligen startas om också, tycker den gör det hela tiden. Dumma dator, dumma jobb! Nej, ska inte deppa ner er idag så återkommer då jag är på bättre humör.

Kommentarer
2 KOMMENTARER   


A säger:
    2009-08-27 | 10:38:41

Jag ska göra så gott jag kan för att hjälpa :)

Jag ska på skolan idag klockan 1, men egentligen börjar jag inte förrän på måndag :) men ring, och om jag är på insparken eller nåt så ringer jag upp :) vi får försöka hitta luckor :) det löser sig ska du se!

A säger:
    2009-08-27 | 11:29:47

Gör så, och som sagt svarar jag inte så ringer jag upp :)


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0