Ny mobiltelefon

          Publicerad 2009-08-08, 18:41:30 / ♥ Önskar mig!
Japp, så får det blir. I slutet av denna månad ska jag beställa mig en ny telefon. Det kommer kännas skönt. Denna mobiltelefon kommer att ha bra tillgång till internet och då kan man inte surfa med ett vanligt abonemang, så får bli till att byta till Telia.

Måste säga att det alternativet var inte så dumt, nu idag så betalar jag minst 200 kr/månaden för att kunna sms gratis, det mesta jag gör på telefonen är att sms så det är ju bra. Men med Telia Max 25 så har jag gratis sms och vanliga priser till de som inte har telia och 0 till de som har telia, detta kostar 49 kr/månaden om jag inte har helt fel och då kan jag även beställa med Mobilsurf Alltid som kostar 69 kr/månaden och det är för dem som surfar mer än 7 dagar i veckan genom mobiltelefon. Inte dumt. En riktigt bra lösning.

Dock har jag haft halebop nu så länge att det känns lite konstigt att byta då helt plötsligt :P



bild från google

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0