Snart hemfärd

          Publicerad 2009-08-13, 20:52:45 / ♥ Dagbok
Och måste säga att denna dag har varit bra, den blev inte dålig trots att jag sa att det borde bli det så jag förväntade mig att den skulle vara bra :)

Tiden har gått grymt fort så det blir till att ta med virkning varje dag :D det är ett bra sätt att få tiden att gå då man inte har något annat för sig. Men jag undrar hur storcheferna kommer att tänka om man sitter och virkar medan :P kanske inte är så positivt :)

Nej, nu ska jag gör mig i ordning för att åka hem, snart får jag det, endast 9 minuter kvar. Det är ingenting mot de 10 timmarna jag har jobbar idag. Snart. snart, snart! :)




Snart hem till älsk, men först hem och packa inför imorgon!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0