Söndag!

          Publicerad 2009-08-09, 13:31:57 / ♥ Dagbok
Jisses vad denna helg har gått fort. Det är redan söndag och imorgon börjar jag jobba. Men det känns som att till veckan så kommer det att ske något, inte helt oväntat men något som kan ses till min fördel. Konstigt nog.

Varje dag så kommer the day närmre. Snart är det den 25 och då jävlar kommer det börja en ny och rolig tid :D Inom två månader så kommer jag att ha nått ett steg närmre något som kommer att göra mig gladare och min framtid lättare. När jag tänker på min framtid så ser jag en massa steg som man måste ta någon gång och för varje steg man tar desto närmre en förändring kommer jag! Skönt.

Idag får vi se vad vi gör, kanske vi tar en sväng med båten :) får se. Återkommer senare :)

Pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0