Spräckte nollan innan tiden tog slut!

          Publicerad 2009-08-03, 19:44:33 / ♥ Dagbok

Det är 20 min kvar och inte förrän nu spräckte jag nollan. Telefonförsäljare passar verkligen inte mig, pressen är på tok för jävla stor att psyket inte klarar av det plus att det är ett så otacksamt jobb. Längtar tills man har utbildning eller hittar det jobb man vill hålla på med. Jag tror inte att jag kommer bli långvarig här. Förhoppningsvis så har framtiden något annat planerat för mig. Jag håller tummar och tår. Jag behöver förändring, miljöombyte, annat! Ett liv helt enkelt.!

Nej, snart slutar jag. Då ska jag hem till älsk och mysa sönder, det behöver jag verkligen efter denna dag! :'( Jag blir så less och deprimerad!


Borde egentligen ha cencurerat detta inlägg. Men vem orkar spela!





Kommentarer
2 KOMMENTARER   


Emma säger:
    2009-08-03 | 20:20:29

Jag älskar dig gumman min! Glöm allt för en månad och följ mig utomlands. Flygstol tur och retur 6000 och sen kan vi leva grymt billigt sen ;) Puss

A säger:
    2009-08-04 | 11:02:17

Jag fullkomligt älskar den översta bilden! Den innehåller så mycket på så få detaljer! Puss på dig


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0