TÄVLING!

          Publicerad 2009-08-05, 11:43:42 / ♥ Tävlingar



Har fått nys och syn på en ny webbutik, Hemlängtan. En otrolig webbutik med mycket mysiga ting som tex kuddar, mattor, förvaringsboxar som jag för övrigt är helt frälst i. Det är så praktiskt och snyggt, ett bra sätt att få bort de saker som gör rum stökiga men som ändå är bra att ha omkring sig. Så som ytterkläder och liknande.

Det är lätt att anmäla sig till tävlingen, man skriver bara några rader på inlägget och då är du med och tävlar. Håll tummarna så håller jag tummarna för er! ;)



Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Frida säger:
    2009-08-05 | 12:22:24

jag har ett lösenord till den men det är något som bara jag kommer åt, den är som sagt privat.

hade du velat veta vad som händer i mitt liv och mina tankar hade du hört av dig nån gång istället.


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0