Tv i sovrummet eller ej!

          Publicerad 2009-08-03, 16:57:52 / ♥ Dagbok
Alla säger att det inte är bra med tv i sovrummet, man ska tydligen inte ha det. Vi hade inte tv i sovrummet då jag bodde i Vilhelmina, vi hade bara en ute i vardagsrummet. Men sedan jag flyttat hem igen och vad jag alltid kan minnas sedan jag fått en egen tv så har jag har jag alltid haft en tv mitt framför tvn. Fattar inte varför det är sådan panik över om man har det :P




Hade väldigt gärna vela ha en tv inbyggd i sängen eller ännu hellre, en vattensäng :D mys!

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


terese säger:
    2009-08-04 | 14:50:17

men det är asgott å somna in framför tv:n på natten. Tyckte det var jättetrist de veckorna jag inte hade tv i sovrummet haha. Det har inte förstört min sömn eller nåt annat heller. Klart man ska ha tv.


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0