Vad har jag missat?

          Publicerad 2009-08-20, 18:37:59 / ♥ Twilight Saga ♥
Det blir till att kolla på mtv när jag kommer hem till Sammy. Tydligen har Twilight varit nominerade i 12 kategorier och tog hem 11 av dem. Detta måste jag kolla.
 
Bland annat dessa:

♥  Choice Drama

♥  Choice Romance

♥  Choice Lip lock

♥  Choice Rumble

♥  Choice Soundtrack

♥  Kristen Stewart won the Award as Choice Drama Actress

♥  Robert Pattinson won both Choice Hottie and Drama Actor

♥  Cam Gigandet won Choice Villian

♥  Ashley Green won Choice Fresh Face Female

♥  Taylor Lautner won Choice Fresh Face Male

Vill ni läsa mer, klicka på länken!







Bilder från Newmoonmovie.org




Fick bland annat även en poster med Twilight på igår av mina släktingar i födelsedagspresent :)

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0