Bakning!

          Publicerad 2009-12-02, 13:37:57 / ♥ Twilight Saga ♥
Både jul och födelsedagsbakning då vi har två i familjen som fyller år i December :) Ska lägga ut lite bilder sedan på bakningen som vi oftast alltid gör innan födelsedagar och jul :)

Vaknade lite senare idag, kände att om jag kunde sova lite längre än till fem och till sju så skulle jag tusan göra det. Låg och läste till klockan tre imorse så. Just det ja, har ju börjat läsa sista Harry Potterboken, såg Halvblodsprinsen ihelgen med några av Sammys släktingar och hade inga som helst minnen av hur den slutar så tänkte att jag lika gärna kunde läsa den igen :)

Måste lägga ut en låt också som är grymt bra, en riktig Cillalåt :)

Amadou & Mariam & The Magic Numbers - All I believe in

 

En låt som spelas i scenen då Bella och Jacob är i garaget och hon berättar att hon inte tycker om musik för att det gör för ont. Well, well, ni som har sett den förstår :)

Har letat efter den ända sedan jag såg filmen och hörde den lilla snutt som spelades i filmen. Nu har jag äntligen hittat den!


Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Anna Johansson säger:
    2009-12-02 | 19:19:40

Vi fick aldrig se någon bild på håret! vi vill se! tänk på oss stackare i världen!


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0