Goddag!

          Publicerad 2009-12-15, 13:58:11 / ♥ Dagbok
Idag är det tisdag, tycker veckorna går så himla fort :S

På fredag så har jag något att se fram emot, frissan och ska få bli fin i håret precis innan jul och nyår :) Sedan ska jag även få träffa mina gamla kollegor, vilket var månader sedan. Vi har nog mycket att prata om, synd bara att jag fick veta idag att Stenmans har stängt ner vilket var riktigt tråkigt. Så fika på stenmans blir det då inte.

Well, well, mor håller på att baka lussebullar, jag sitter och ska göra något riktigt kul men hemligt ;) och ser på julkalendern. Trots att den är dålig så är det med mysfaktor som spelar stor roll i juletider, vare sig man vill det eller inte :P Skulle dö om det inte var någon, noll julkänsla isf!

Återkommer kanske senare :) Med liter bilder, kanske blir lite roligare läsning då :)

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Therese säger:
    2009-12-16 | 11:31:27

Hanna kunde också då eller =) ? perfa ska bli kul att ses ! men som sagt så ær de ju liiite lættare om barnen ær hos dagmamman haha ...


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0