Myskväll!

          Publicerad 2009-12-18, 19:58:10 / ♥ Film ♥

Älskar helger, de är så sköna och lugna. Många skulle nog anse att jag är tråkig, men jag trivs. Har ätit en av mammas goda vaniljbullar och kollat på julkalendern, ska nu ner och se film. Tänkte visa lite hur vår dörr såg ut imorse, allt har dock försvunnit nu så det märks väl att det har blivit mildare ute. Helt sjukt, då man är "van" vid -30 till -35 så tycker man att -20 inte är så farligt. Precis som skillnaden mellan -10 och -20 som också känns himla stor :P






Frost längs hela fönstret bredvid dörren och längs dörrkarmen. Känns som om att man skulle frysa ihjäl, frysa inne, typ. Well, well.



Filmen jag håller på att se (började igår men sen kom Sammy och han tycker inte om kostymfilmer eller "äldre" filmer :P) heter Försoning. Har lagt till en länk så klicka på filmens namn för att läsa lite om den. Tycker om Keira Knightley, tycker hon är så bra skådespelare så tycker de flesta av hennes filmer är bra, så som The Duchess som jag skrev om efter att jag hade sett den, länk!





Skriver kanske mer senare


Kommentarer
1 KOMMENTARER   


vicky säger:
    2009-12-19 | 11:23:15

hemma gick det knappt att låsa dörren, låset hade frusit igen! skönt att det börjar bli lite mildare igen.



jag hade stora förväntningar på den filmen men blev nästan besviken när jag såg den..


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0