Vilken helvetes dag...

          Publicerad 2009-12-18, 13:24:21 / ♥ Dagbok
om man får säga så. Vaknade klockan sju och var hur pigg som helst. La mig igen för att jag visste att jag inte hade nog mycket att göra tills klockan var åtta. Kunde ändå inte somna så jag klev upp och donade på. Klockan tempen, -35, illa! Vågade mig inte köra till Vilhelmina, var rädd att bli stannades efter vägen och i denna kyla är det nog inte roligt att stå efter vägen helt själv tills det kommer någon bil.

Inte nog med det, att jag missade min frisörtid och en träff med gamla kollegor så är det vattenläcka i Dorotea. Eller ja, det ska tydligen vara lagat klockan 14.00 idag. Så förhoppningsvis blir det väl ordnat.

Well, well, ingen skada skedd, förhoppningsvis kan jag träffa H och T på tisdag, då fick jag en ny tid så kanske de har tid då igen! :)

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Timosh säger:
    2009-12-18 | 17:01:06

Fin blogg:) Gillar designen! ;)

Du själv som gjort det??=]


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0