Alltid tvärtom

          Publicerad 2009-02-05, 19:19:53 / ♥ Dagbok
Det brukar alltid vara så att böckerna är bättre än filmen men så är det inte i detta fall. Tycker att Twilight var bättre på film. Men boken är inte dålig för det. Dock längtar jag till att få se filmen för varje sida jag läser och för varje ton jag hör från soundtracket.

Får se om det blir Vilhelmina båda kvällarna. Tror dock inte att det blir dricka imorgon då jag fortfarande är riktigt sjuk. Vill bli frisk snart och fem dagar är lite för mycket, det orkar jag inte. Så jag hoppas att jag blir frisk till lördag iaf. Sen ska jag inte bli sjuk på hur många år som helst. Så är det.

Ska visa sen när jag orkar vad jag planerar. Med en viss hjälp av andra :)

pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0