complain

          Publicerad 2009-02-06, 16:20:28 / ♥ Dagbok
Förlååååt. Det är bara klagande hela veckan lång. Jag kan knappt prata så kan inte klaga hos mamma. Det enda man kan göra är att läsa och sitta vid datorn. Inte så roligt med andra ord. Och ändå har man en massa att göra, måste handla och fixa en massa grejer, kliva upp tidigt imorgon och köra tio mil med bajsvolvon (lär ju inte ens komma fram) och ändå är jag inte pigg.
Var tänkt att säga att det är bara då man är sjuk som man måste göra saker men kom på att det är väl bara då man klagar för det är då man har ont och tänker på att det är jobbigt att ens gå upp för trappen. Seriöst, mitt flås efter att jag har gått i trappen är löjligt :P haha ni ska höra, blir så anfådd :P sjukt.

Ska väl fortsätta läsa då. Det är jag bra på. Hade!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0