Dålig uppdatering, igen

          Publicerad 2009-02-11, 16:53:28 / ♥ Twilight Saga ♥
Min dag har inte bestått av så mycket. Tjänat 200.- då jag har hjälpt morfar med en massa protokoll, läst ut andra boken (sparade de sista 30 sidorna tills idag så att jag hade något att se fram emot när jag vaknade, ett sätt att få mig att vakna tidigt ;P) och har nu påbörjat tredje boken. Har inte kommit så långt. Det känns så tråkigt att börja i början av en bok för det är ju så segt innan det kommer igång. Då har man slutat vid värsta slutet och värsta händelsen och sen måste man börja om vid någon tråkig början. Dock börjar det väl hända något snart :)
Har som sagt inte kommit långt, är på sida 17 tror jag. Bestämde mig för att dryga ut det lite så jag satte mig och såg filmen istället för att läsa. Så jag sparar ju inte typ 150 sidor på den tiden. Dock är denna bok lite drygt 100 sidor längre än de två andra vilket är super. Mer att se fram emot. Plus att den fjärde snart kommer ut.

Ja, där kom mer tjat. Men vafan! Det är min blogg och jag skriver om vad jag vill. Det är upp till er läsare om ni orkar läsa :P

Förutom att jag sitter och väntar på att bror ska ringa så händer det inte så mycket mer. Återkommer senare. Förhoppningsvs med något intressant att skriva om. Om det nu någonsin har hänt tidigare.

Pusshej!

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Frida säger:
    2009-02-11 | 19:44:28

inget alls :)


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0