Godisträsket

          Publicerad 2009-02-06, 15:15:00 / ♥ Dagbok
Jag har kommit in i en godisperiod nu igen. Dock har jag ju verkligen inte haft något att göra dessa dagar och om jag inte har haft så ont att jag inte hade kunnat äta så har gaska mycket godis glidigt ner i min mage. Inte bra. Så därför har jag tänkt att sluta igen. Så nu blir det mest frukter och annat gott som är nyttigt.

Måste köra upp till Borga imorgon och hämta en massa viktiga papper och lämna besked. Känns lite drygt, lär inte kunna andas i bilen och lär ta många pauser. Får sova bra inatt så att jag ens orkar det. Fyfan. hatar att vara sjuk!

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Sara säger:
    2009-02-06 | 15:27:50

Vill du vara med och tävla om sexleksaker varje månad? Eller ha chansen att vinna ansiktsprodukter just nu? Kika gärna in hos mig!


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0