Mina framtidsplaner

          Publicerad 2009-02-05, 23:35:07 / ♥ Min framtid!
De som ligger mig närmast tiden iaf :P

v

Ska ha en bmw innan sommarn. SKA ha. En fin ska de va också, en svart eller en vit. Mer än det har jag inte funderat kring bilen eftersom att det är ett tag tills det blir av, men nog fan ska det bli av. Innan sommarn :D iiih!

d
Dator ska finnas till hands när som helst. Ska inskaffa en sådan skönhet.

d

Jag ska ha pengar sparade så att jag kan resa.

d

Jag ska inte ha några som helst skulder. Alla pengar som landar på kontot ska jag kunna göra vad jag vill med, vare sig jag vill spara eller handla upp allt.

s

Jag ska spara till en eventuell flyttm när den nu kommer. Om det är flera år dit så spelar det ingen roll. Pengar är bra att ha då man flyttar och jag ska fan inte leva snålt.

Det var alla mina tankar hittills. Det kommer mera! Som ett program hette förr (minns någon det? Älskade det programmet och vi skyndade oss hem efter att ha hälsat på farmor och farfar i Grundsjö då det programmet gick. Fick inte missa en enda sekund av det. Kommer tom ihåg introt till programmet ;) )

Ja, ska se klart Twilight sen gå och lägga mig :)

pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0