Oh my lord

          Publicerad 2009-02-02, 23:16:32 / ♥ Life and music!
Trodde att någon hade tagit sig in på bloggen för jag kom inte in på den inatt :S

Jag är dösjuk, näsan rinner och sen blir den tät och så håller den på så. Skulle inte tycka att det var konstigt om Vicky blev sjuk som var och hälsade på idag. Hon stanna över middagen och höll oss sällskap plus att hon köpte några bakelser :) Världens underbaraste och omtänksam människa, du är guld värd vännen! <3

Jag tror dock att det är på bättringsvägen om det inte är iprenen som talar. De säger att jag är glansig i ögonen och jag har inte kollat om jag har feber. Vill inte veta, det är bäst så :P Då kan man få känna sig friskare än vad man egentligen är. Det är så jobbigt att vara sjuk. Huvva!

Har laddat ner Twilight ( :O ) skitkvalla men vad fan. Det är det värt för jag kommer inte kunna vänta på bättre kvalité innan jag får se den igen, så är det bara. Så jag ska sätta mig och se den imorgon om jag inte gör det redan nu ikväll, eller ja, natt. Dock tror jag att det är bättre att lägga sig tidigt så att jag blir frisk.



pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0