Onsdag

          Publicerad 2009-02-04, 20:01:13 / ♥ Dagbok
Får nog vänta med att baka tills Vicky kommer hem igen. Lyckades inte så bra. Mest för att kletet som skulle vara på muffinsarna inte blev snyggt :P haha. Är urusel på att laga mat och baka. Träning ger färdighet sägs det så det är bara att träna.

Tror jag slipper sova själv inatt, ska få ha en varm och mysig kropp bredvid mig. Inte illa. Så bra!

Vet inte hur det blir ihelgen heller, som det är nu så känns det som en långvarig förkylning. Mår inte alls bra, ändå har jag tagit en ipren. Och eftersom att tillståndet har varit i princip lika i dessa tre dagar så känns det ganska lönlöst då det redan är Torsdag imorgon. Men får se hur det blir. Det är ju inte precis som världens största grej med www dock hade det varit roligt att träffa gamla klasskamrater och vänner. Varken Sara, Emma eller Julia har jag träffat på länge så :/

ska återgå till boken ett slag. Hörs sen! pusshej!

d

Kommentarer
2 KOMMENTARER   


Anonym säger:
    2009-02-04 | 21:21:25

Jahaa, men det är ju värsta nära hem till mig ju :)

Emma säger:
    2009-02-06 | 09:54:26

Bara för att du är så jäkla fin! Sakna!


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0