Snabbskriva

          Publicerad 2009-02-02, 00:38:38 / ♥ Spel
Har inte haft så mycket med tid idag. KOm hem från Borga och sen dess har jag varit med Vicky. Känner mig så pömsig och lommen så det är sjukt och ont i huvudet hela tiden. Något skumt är det med huvudvärken och ska nog ringa ner till läkarn imorgon. Vill veta om jag har migrän eller vad fan det är. Något måste jag få för det för alvedon och ipren fungerar inte alls.

Testar wii fit nu, fyfan vilket bra spel. Man kan göra det jävligt nyttigt om man vill och jag har satt upp ett mål nu. Blandat med styrkeövningar som är på spelet och träning utanför spelet så kommer detta nog att bli bra. Man håller koll på vikten och bmi genom spelet så nu får man verkligen svart på vitt.

Kan ju verkligen tipsa de som inte har tid eller ork att ta sig till gymmet och som sitter hemma och försöker styrketräna att köra detta för det är övningar som man gör hemma men med mål så att man blir mer engagerad. Så för de som inte har någon självdisciplin eller så satsa på det här.





Det är roligare än vad det ser ut :P

pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0