Utmanad!

          Publicerad 2009-02-05, 19:53:27 / ♥ Dagbok
Blev utmanad av Frida O.

Vilken mat äter du ofta? För ett tag sedan var det tacos, nu blir det mest lite ovanlig mat då mamma är ledig och har tid att göra mat som tar mer tid än vanlig "husmanskost" (intressant fråga :P haha)

När du är på kalas, är du den personen som sitter eller hjälper du till och duka av?
Oj ;P har inte varit på kalas på länge förutom inom familjen. Men om man äter hos släkten så tar jag alltid bort mitt eget. Hemma hjälper jag till och hos andra vet jag inte för det var så länge sedan jag var på ett riktigt kalas :P Det blir mest att man går ut och dricker när någon har fyllt år :P

Var sitter du helst när du bloggar? Nere i det kallaste rummet i huset (om vi inte eldar dock) så fryser ganska mycket om mina fingrar nu, speciellt om mina pekfingrar.

Köper du ofta Triss?   Nope, inte det. Jag har världens otur och vinner aldrig något så varför slösa pengar på det. Min bror köper dock triss hela tiden :P Slöseri, huvva! Dock den dagen han vinner ska han tusan bjuda på en resa ;)

Vilken stad eller land har varit din bästa semester?  Kreta 2008. Det var trevligt folk man åkte med och en härlig time off från skolan. Åkte med kärleken dessutom så.

Vilken TV-kanal tittar du mest på? Femman och om det är 2½ men så är det trean som gäller :)

Regler för utmaningen: Välj ut 4 stycken som du vill ska svara och utmana dem på deras bloggar. Be dem kolla in din och låt sedan personen som utmanade dig få veta när du svarat på frågorna/utmaningen!

Jag utmanar:

Anna
Emma
Frida J
Sabitha

Kommentarer
3 KOMMENTARER   


Anonym säger:
    2009-02-05 | 20:49:03

Nu har jag gjort utmaningen :)

Sabitha säger:
    2009-02-05 | 20:50:02

Nu har jag gjort utmaningen :)

Emma säger:
    2009-02-06 | 09:50:32

Nu har jag gjort de! pussipannan!


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0