Dålig uppdatering

          Publicerad 2009-01-15, 21:20:09 / ♥ Dagbok
Har varit jättedålig på att skriva idag men jag har haft ganska fullt upp. Känns lite tråkigt, plus att jag är jättetrött nu :/ Sjukt trött. Förstår inte det, jag har ju inte precis sovit lite och inte haft så mycket att göra.
Det är kallt men ändå varmt här hemma. Det eldas men bara att tänka på hur kallt det är ute får en ju att rysa. Det blev aldrig någon riktig värme i bilen heller, frös om fingrarna och armarna men var tokvarm om resten av kroppen. Tack gode gud för rumpvärmare ;P bra grejer.

Det känns som om att jag håller på att bli sjuk då hela kroppen är supervarm men jag får verkligen inte bli sjuk nu. Det är inte bra tillfälle.

nej, har absolut ingenting att skriva idag :S tråkigt. Kommer jag inte på något så är det godnatt nu :)

pussgodnatt!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0