Deppdag igen

          Publicerad 2009-01-25, 00:54:15 / ♥ Dagbok
Jag tycks göra de flesta i min omgivning ledsen, Det är bara så svårt att förklara det jag känner och varför och hur jag gör för att bearbeta allt som sker i mitt liv just nu, för det är MYCKET! Både bra och dåliga saker. Jag är ledsen, förlåt för allt som jag (absolut inte med avsikt) gör. :/ Jag gör vad jag känner är bäst för mig när jag mår dåligt och det kanske inte många tycker är bra eller rättvist men skulle jag göra på något annat vis skulle allt bara kollapsa ännu mer. Jag känner att jag måste kunna koncentrera mig på allt som kommer ge en förändring och jag vill kunna sköta allt perfekt. Därför kan jag inte gräva ner mig i saker och ting utan lämnar det mest i luften tills jag har tid och ork att ta tag i det och just nu har jag verkligen ingen ork. Därför stänger jag mig inne.
Mer kan jag inte förklara, det känns hemskt att försöka förklara något som jag vet att ingen skulle förstå då alla hanterar saker olika. Det är inte många som vet om vilka problem som har varit aktuellt och därför kan ingen förstå att det inte är så lätt alla gånger. Blabla, som sagt. Det ingen skulle förstå är ingen mening att förklara, det är bara förgäves.

Det jag vill ha sagt är, förlåt.!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0