Duktiga jag :D

          Publicerad 2009-01-12, 22:39:10 / ♥ Dagbok
Nu har jag städat i alla lådor och skåp, alla utrymmen som finns och rensat, det vill säga SLÄNGT bort en massa grejer :O Jag som har så svårt för sånt. Känns skönt dock, tre soppåsar ska slängas. Blir resten av städningen imorgon då jag har slutat sen ska jag fila på lite saker tills torsdag för på onsdag jobbar jag till sent.

Vet inte om jag ska möblera om lite i rummet också. Tror nästan det, vill ha lite förändring men det är lite synd att jag har haft på de flesta vis redan. Ska fråga om jag kan ta volvon ner också på morgonen för en timme till lunch har jag och halva går ju bort när man går fram och tillbaka. Då har det åtminstone gått bort en 20 min och då får man stressäta :/ inte roligt.

Nej, väntar på att en man ska komma och hämta lite grejer. Svårt att få det rent och fint om det ligger en massa andra grejer som man ändå inte kan plocka undan för att det inte är ens egen.

jaja, ska fika som sagt var.

pusshej!

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Frida säger:
    2009-01-13 | 11:24:24

vad ska du göra på torsdag? ;p


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0