För mycket att säga

          Publicerad 2009-01-22, 00:26:12 / ♥ Dagbok
Började skriva ett inlägg om vikt och idealen som finns i världen eftersom att det har blivit så aktuellt, speciellt idag. Efter att ha skrivit i typ 20 min så kändes det bara meningslöst. Jag har så mycket att säga om det att inget kommer ut rätt och nu då jag är trött blir jag själv förvirrad över det jag skriver bara för att jag blir så arg av diverse anledningar. Orkar inte publicera det ikväll. Tänker nog säga godnatt och krypa ner i sängen och mysa tills jag somnar. För det är faktiskt som så att jag sov i en halvtimme ikväll och är inte så trött nu så det kommer ta ett tag innan jag somnar.

Men det gör inte så mycket, det är 2½ men nu och det är bra mystv. Man ligger och småskrattar tills man somnar :)
Imorgon ska jag ha mycket att skriva om och om jag drömmer samma dröm som jag drömde inatt ska jag fan berätta om den för den var sjuk. Läskig och skruvad på alla möjliga vis och har aldrig varit så rädd i hela mitt liv. Kommer nämligen inte ihåg ett skit av den nu även fast jag sa till mig själv imorse att jag skulle försöka göra det. Mitt minne är bra, men kort.

Nej, ska gå och vila bort huvudvärken. pussgodnatt!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0