Godmorgon

          Publicerad 2009-01-11, 14:44:48 / ♥ Dagbok
Vaknade vid tolv typ. Skulle kunna sova till ett åtminstone. Men jag var duktig och klev upp. Känns bra att det väntar lite jobb i veckan, behöver den där känslan att man har något att göra om dagarna.

Såg en jättebra film igår, lång men den var bra. Minns inte vad den hette men tror jag ska försöka se troja ikväll för jag har inte sett den någon gång. Tror att alla här hemma är lite smått förkylda och verkar aldrig bli frisk. Jag är snuvig konstant och har ont i halsen lite nu och då :/ men det blir nog bra snart. Tur man inte har ett så ansträngande jobb.

Får se om det blir en ny familjemedlem till Jonssons. Förmodligen  blir det en polaris och nog är jag nöjd med det. Har vi en lite roligare skoter än panteran och ext. Kanske man tar sig fram bättre för med panteran så sladdar man fram. Den har nog gjort sitt snart skulle jag tro. Men det är mammas älskling och ingen kan ta den ifrån henne, tyvärr :P

Jaja, ska väl upp och äta min muffins som jag köpte igår. Chokladmuffins ;) gott!

Ikväll kommer en underbaring hem också!

pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0