Godnatt för denna dag

          Publicerad 2009-01-25, 21:48:30 / ♥ Dagbok

Tror nog inte att jag orkar blogga något mer efter detta. Är så trött och ska ta en paus ifrån datorn. Har suttit för mycket idag, bara för att jag inte har haft så mycket mer att göra. Ändå känns det som att jag har gjort dömycket idag och att tiden har gått jättefort. Klockan är ju fan halv tio redan :O

Imorgon börjar en ny vecka, en vecka som ska bli så bra. Ska för det första gå på bio på Onsdag med sötnosarna Anna och Vicky. Det kommer bli superbra, underbart sällskap och (förhoppningsvis) bra film, Twilight. SKa köpa popcorn då och smaska på :) mys!
Sen är resten av veckan bara till att mysa och försöka få dagarna och gå och göra mig redo för jobbet. Längtar. Hoppas verkligen att det blir bra, håller tummarna.

Ja, vi hörs imorgon. pussgodnatt!


Försökte ladda upp en ny bild från utlandet, men det tar såååååån tid på bärbara så jag skiter i det.


Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0