Hallå!

          Publicerad 2009-01-08, 16:36:07 / ♥ Dagbok
Somnade klockan sex imorse, inte så bra om man säger så. Sov till ett och sedan dess har jag hjälpt mamma att städa hela huset, NOGA! Herregud. Det märks att hon har jobbat mycket för jisses vad hon putsar här hemma. Allt ska vara rent. Nu känns det nästan som att man själv har varit slarvig då man städat. Tror det är hon som är övernoga :P

Ikväll blir det nog att mysa till den nya filmen jag köpte. Tror dock att jag ska ner och köpa några till. Ska mysa i sängen och bara ta det lugnt. Känns som om att jag behöver det, slappna av totalt både i kroppen och hjärnan.

Det är så konstigt att man, eller jag, hela tiden försöker drömma om något så mycket högre än vad man kan uppnå. Jag önskar verkligen att man hade turen att få sina drömma till verklighet som andra får. Ibland behöver man en push på vägen. Dock vet jag inte vem/vad det är som ska ge mig den.

Ja, rutinerna har inte blivit annorlunda och syster är i vilhelmina ikväll så jag ska nog bannemig ta mig ut på en promenad själv om inte pappa eller mamma, eller båda tom, följer med.

Nej, tror jag ska dra det sista rycket med mor och sen ta volvon för första gången sedan inflytten och köra ner på konsum och ica. Smurfen våran.

pusshej!

c
systeryster! <3

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0