Hej från den sjuke

          Publicerad 2009-01-20, 13:34:20 / ♥ Dagbok
Japp, så ligger det till, är jätteförkyld. Tät i näsan, ont i halsen och allmänt dåsig. Känns ungefär som när jag mår illa förutom att jag inte mår illa (?) Allt annat konstigt som man känner i kroppen. Men så är det, tur att det är innan jag börjar på nya jobbet för då ska jag fan vara i toppform och inte sitta och snora och hosta eller må dåligt.

Fick veta idag på avsnittet av våra bästa år att det är avsnitt 10 000. Inse hur många avsnitt det är, det har gått i typ 40 år. Jag tror att alla har fallit för vårabästaårsyndromet. Har man varit hemma från skolan eller arbetslös så att man inte har något att göra på dagarna så är det oftast inge bra på tvn. Det är ju mest våra bästa år och har man börjat se så blir man fan inne i det även fast programmet i sig går en på nerverna.
Har ju följt detta sen i sommar och det har fortfarande samma konflikter på g som då. Det går ju inte snabbt i storyn om man säger så ;P haha. Lite jobbigt.

Nej, ska sluta babbla på som en tok. KOmmer nog på något mer vettigt att skriva senare :) Ska snora vidare.

pusshej!

Kommentarer
2 KOMMENTARER   


Emma säger:
    2009-01-20 | 14:00:38

Ja :( jag får dåligt samvete!

Frida säger:
    2009-01-20 | 14:03:11

haha jaa, inte för att man brukar behöva utbildning för att bli telefonförsäljare men :p glad att du är glad iaf :)


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0