Helg eller inte

          Publicerad 2009-01-09, 19:54:11 / ♥ Life and music!
Det känns fan inte som helg. Så tråkigt. Man har som inget att se fram emot. Fick iaf tre samtal idag varav alla innehöll ordet "jobb" vilket inte gör mig mer än superlycklig. Så nu har jag några dagar som jag jobbar iaf, vissa dagar redan nästa vecka vilket känns skönt.

Ska bli till att åka längd igen. Har aldrig riktigt tyckt om det men vem vet, kanske det blir en hobby till slut :P

Kvällen har inte så mycket mer att erbjuda än let´s dance och nagelfixning, ladda inför imorgon då det blir umeå. Ska bli skönt att få komma bort om än bara för en dag.



What goes around comes all the way back around



Don't wanna think about it, Don't wanna talk about it, I'm just so sick about it. Just so confused about it, Feeling the blues about it, I just can't do without ya, Tell me is this fair

Is the way it's really going down?  Should known better when you came around, Now it's breaking my heart to watch you run around, Cause I know that you're living a lie, But that's ok, baby, cause in time you will find,
What goes around, goes around, goes around, comes all the way, back around




hello and goodbye som dom heter, dom är också bra. Nej, men, kan ju sitta här hur länge som helst och bara lägga till text och musik hela tiden. Det blir ju toklånga inlägg. Ska gå upp och skala morot och sätta mig och se let´s dance.

pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0