Intressant

          Publicerad 2009-01-28, 00:38:00 / ♥ Spel
Hittade två skivor som såg väldigt intressant ut och som jag vet bara innehåller en massa bilder så jag tänkte lägga ut lite bilder imorgonkväll efter bion om jag hinner. Annars så gör jag det så fort jag får tid.

Har snart spelat ut spelet "DA blooob" Skitroligt, roligare än vad man tror. Som vanligt sitter mamma och spelar efter en. Det är när någon annan börjar spela som hon själv får viljan att spela. Så kommer hon och ställer sig framför tvn och säger:
- Få jag?!
Och så spärrar hon upp sina puppyeyes och så är man körd. Då stänger man av och så sätter hon sig och spelar istället. Typiskt mamma :P
Plus att hon sitter och frågar hur hon ska göra hela tiden. Som jag sa förr, för några år sedan var det hon som dominerade, nu är det vi barn som äger. Förut var det vi som fick ta hjälp av henne för att klara av DK eller annat spel, nu är det tvärtom :P Dock kanske hon kommer igen då hon har fått träna lite ;P










Pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0