Kvällen fortsätter

          Publicerad 2009-01-25, 20:34:17 / ♥ Life and music!
Imorgon är det våra bästa år ;) haha undra hur fan jag ska klara mig när jag börar jobba. Mamma får spela in varje dag ;P patetiskt. Men börjar man följa något så är det fan svårt att sluta.

Får se hur denna kväll slutar, hoppas på bra och så ska jag verkligen inte sova så länge imorgon. Är väldigt trött nu redan så ska nog kunna somna tidigt om jag vill. Ska ta en lång och skön dusch imorgon och bara njuta av de sista dagarna av ledighet för att sedan börja ett spännande jobb :)

har inte så mycket mer att skriva nu.



To die for! John Mayer - Your body is a wonderland





Akustiskt och underbart :)

pusshej!


Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0