Längtar

          Publicerad 2009-01-23, 19:46:10 / ♥ Dagbok
Längtar tills det börjar ramla in en lön på kontot (en rejäl lön och inte någon fjuttig som det har blivit den senaste månaden pga ströjobb) och man kan börjar shoppa sommarkläder, finfina ljusa och härliga kläder, toppar, jeans, klänningar och skoooor, skor i massor.

Alla påpekar att det bara är äldre som vinner på triss och att don inte har någon användning för pengarna :P  Det är sjukt för denna vecka har det verkligen varit olika "trender" för vad man pratar om på dagarna.

Ska se let´s dance och mysa med glass och bara vara. Får se om man hittar på något imorgon, ingen som är på att göra något? Ska skicka en bild till Frida (vi pratade om något igår som jag vill påminna henne om) men har inte hittat min kamera. Så får nog säga det till henne sedan :P det är roligt iaf, lite läskigt samtidigt.

Har funderat kring saker som skulle få mig att må bättre och har kommit fram till att det är en dyr sak jag vill ha som absolut skulle ge en förändring men ska fundera mer på det. Kanske berättar sedan.

Ska gå en sväng. Ha en bra fredag!

pusshej!

....

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Emma säger:
    2009-01-23 | 19:53:55

Kom till mig imorgon :D


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0