Lunch

          Publicerad 2009-01-19, 12:37:58 / ♥ Dagbok
Är hemma på lunch just nu. Har sagt ifrån mig dagarna som inte är på en helg och fått en lördag till, lördagar blir det bra med pengar och det tackar man inte nej till.

Hade hoppats på att en viss person inte hade orkat sig upp så man hade någon att mysa med på lunchen  men inte då, för en gångs skull så orkade han. Typiskt.

Även fast det är ett bra tag tills jag börjar igen så är det svårt att inte känna sig stressad. Måste hinna sätta igång ett band som ska spela in en grej också. Åh, är så trött :/ ändå får jag sova nog mycket och inatt har jag sovit hur rba som helst.

Ja, skriver mer då jag kommer hem. Vet inte ens om det är vid sex eller sju, tiderna ändras så mycket. Hoppas på sex iaf, för sista timmen brukar vara ganska händelselös.

pusshej!

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Sammy säger:
    2009-01-20 | 00:37:05

Att du inte skriver mitt namn. ;( Får väl fortsätta vara "viss person" då. Puss gumman!


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0